מחפשים תקליטנים לחתונה? שימו לב לכמה דברים

לשיחת ייעוץ חינם חייגו 7586* או כתבו לנו

אם הדבר הראשון שהוא אומר אחרי שהוא נותן לך טבעת זה שהוא רוצה להיכנס עם שופרות וכינורות לחופה – אל תופתעי כל כך. יש הרבה דברים עוד פחות שגרתיים. הרשימה לפניכם.

המון תקליטנים מכל מיני סוגים

תקליטן לחתונה הוא כמו האלוהים הקטן של האירוע. בעזרת שורת הכפתורים הענקית שלפניו הוא קובע האם האורחים שלכם יבינו שעכשיו מתאים לשבת ליד השולחן, או האם מתכוננים לחופה, ומתי בדיוק זה הזמן להתפרע ולרקוד עד אור הבוקר.

תקליטנים שמתמחים באירועים – תקליטן שכזה הוא כבר אשף, ואם הוא גם תקליטן לבר מצווה הוא כנראה כבר עשה אירוע או שניים בחייו. אחרי שתשבו איתו בפעם הראשונה כבר תבינו בדיוק עם מי יש לכם עסק. הוא יציע לכם שירים להתחיל איתם, שיר לריקוד הזוגי, שיר לכניסה וליציאה לחופה והכי חשוב – הוא יקשיב לכל גחמה שרק חשבתם עליה.

תקליטן לחתונה שעוסק בכך שנים מתורגל בבקשות לא שיגרתיות, אז אל תחשבו פעמיים לפני שאתם מבקשים. תקליטן מהסוג הזה יודע לתקשר עם הקהל, יודע לקרוא אותו בזמן האירוע ומתקשר עם המקרופון בצורה הכי טבעית בעולם.

תקליטני נישה או עדות – בסופו של דבר, בחירת התקליטן תלויה באופי האירוע שלכם. כאן נכנסים תקליטני הנישה. תקליטנים לאירועים יוצאי דופן – יהיו גם הם יוצאי דופן בדרך כלל. אם אתם חבר'ה שאוהבים מסיבות טבע ומחליטים לעשות חתונה צהריים ביום שישי באיזו חירבה באמצע המדבר, בטח תרצו מישהו שינגן את הסגנון שלכם. ככה, גם אם אתם עושים חתונה קטנה בחצר הבית של ההורים ורוצים שכולם ירגישו בבית, תמצאו תקליטן שמנגן ומתמחה במוזיקה שמתאימה לכם.

להקות, נגנים ותזמורות– גם כאן אנחנו מדברים על התאמת התקליטן לאירוע. בחתונות דתיות, לדוגמא, בדרך כלל מי שירקיד את המוזמנים היא להקה מקצועית שמנוסה בתחום. גם מוזיקה מהסוג הזה תלויה בבקשות שלכם כבעלי האירוע, והלהקה, הנגנים והתזמורת יתאימו את עצמם לאירוע האישי שלכם.

תקליטנים לחתונה

ויש גם אטרקציות

האטרקציות בחתונה זה עולם ומלואו: ממגנטים, דרך הפרחת יונים ועד זיקוקים מרשימים ביופיים. גם התחום המוזיקלי לא נותר מיותם, והאטרקציות בו רק הולכות ומתפתחות:

מעגלי מתופפים– מתאימים לכל אירוע הקשור להפעלה של הקהל. בבר ובת מצוות מעגלי המתופפים הפכו לדבר הגדול הבא. בעולם החתונות, אנחנו פוגשים את המתופפים בעיקר כליווי ייחודי בכניסה לחופה ולפעמים גם על רחבת הריקודים, עוזרים "לעשות שמח".

שופרות – אם תקיעת השופר בשבילכם היא אסוציאציה מובהקת לתפילות יום כיפור, תצטרכו לחשוב מחדש. השופר הפך ללהיט באירועים חילוניים ודתיים, כשתקיעת השופר מלווה לרוב את כניסת החתן והכלה לחופה. בשונה מהמתופפים, השופר יכול להשתלב רק בקטעים מאוד ייחודיים באירוע (כמו הכניסה לחופה או הברכות) ולא יחזור על עצמו יותר מפעם אחת.

כינורות– כלי נגינה שעשה קאמבק לעולם החגיגות. כנרים או כנריות שמנגנים את הסלואו הראשון כבר הפך להיות דבר שרואים לא פעם בחתונה. זכרו, כשאתם בוחרים תקליטן לחתונה ספרו לו על חלומותיכם ושאיפות לבכם, גם אם מדובר במשהו שהוא בעצמו לא יכול לספק – בדרך כלל הוא יכיר מישהו שהוא כבר עבד איתו בעבר ויש לו ניסיון חיובי איתו.

בואו נרקוד עד אור הבוקר

 בחתונות ואירועים רבים האטרקציה המוזיקלית היא שילוב בין מוזיקה לריקוד: רקדנים ורקדניות מקצועיים מצטרפים לרחבה ומלהיטים את הקהל. זו יכולה להיות רקדנית בטן, רקדני פלמנקו, דבקה, זורנה ועוד ועוד ועוד, כיד הדימיון והמסורת הטובה עליכם.

אבל רגע אחד לפני הכל: אתם מתחתנים. תהינו מכל הדרך ליום הגדול והחשוב שלכם. בחרו אנשי מקצוע שמבינים אתכם ובראש שלכם, ומשם – השמיים הם הגבול. אם אתם מחפשים תקליטנים לחתונה, מומלצים ומנוסים – המידע במאמר סופק על ידי מרכז התקליטנים – TheDJ – מרכז תקליטנים ארצי מוביל

מחירון אולמות וגני אירועים
אולם וגן אירועים בחיפה
מכיל עד 300 אנשים